Bronto One - Uusi globaali asiakaspalveluportaali
Laitevalmistajakohtaisten sovellusten jalkauttaminen partnereille ja asiakkaille on vaikeaa, sillä he ovat tyypillisesti tekemisissä useiden eri laitevalmistajien laitteiden kanssa, ja haluaisivat minimoida käytettävien sovellusten määrän. Miten rakentaa palvelu, joka tuottaa partnereille ja asiakkaille selkeää lisäarvoa? Miten heidät saadaan palvelun käyttäjiksi? Miten palvelu erottuu muista vastaavista? Voidaanko palvelulla lopulta kasvattaa Bronton liikevaihtoa?
Digitaalinen työllistyminen -hanke ja Luotettava työntekijä -palvelu
"Osana hanketta on järjestetty noin 50 tilaisuutta, joiden kautta on tunnistettu ja sanoitettu kiinteistöpalvelu- ja rakennusalan kohtaanto-ongelmiin vaikuttavia tekijöitä ja ilmiöitä. Yksilön näkökulmasta näitä haasteita ovat mm. opintojen keskeytyminen tai pitkittyminen, ammatillisesta koulutuksesta valmistuneiden korkea työttömyys, työkyvyn heikentyminen tai ennenaikainen eläköityminen, oman osaamisen tunnistaminen ja sanoittaminen sekä sirpaloituneet työnhaku- ja työelämäpalvelut", kertoo Vastuu Groupin Petri Tuomela. Lisätietoa: [https://vastuugroup.visualisoinnit.fi/metrokartta/](https://vastuugroup.visualisoinnit.fi/metrokartta/)